מדיניות החזרת מוצרים

קנית מוצר ב- HIKARI? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייך.
וגם אם לא, אין בעיה. ב-HIKARI תוכלי לבטל את ההזמנה שלך במגוון אפשרויות:

  • ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת [email protected]
    בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 077-3445274
  • במילוי טופס ביטול ייעודי באתר

 

רק זכרי שעל-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.
את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:

1. בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמי זאת מול שירות הלקוחות של HIKARI במייל [email protected] ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום.
2. החזרה עצמית למחסננו – בכתובת: בני עטרות, דרך הראשונים 34. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה.

ומה קורה אח"כ?

בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:

  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.
  • לבין החזר כספי לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר.

 

שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.

מוצר פגום?!

היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו [email protected]) על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמת עבורו.
לפרטים נוספים בנושא "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" פני לתקנון האתר.

דילוג לתוכן