מטופחת: בדיקת תמרוקים חדשים לאישה

29/09/2023 נסייניות מערכת

מטופחת: בדיקת תמרוקים חדשים לאישה

כמדי שבוע שלחנו את הנסייניות שלנו לבדוק תמרוקים חדשים שעלו למדף, והפעם: מייקאפ סרום, מסקרה, קרם אנטי – אייג`ינג, סבון ייעודי לניקוי הפנים, קרם שיער לשימוש לפני הפן, תרכיז להתחדשות העור, תכשירי שיער, וגם: קרם אנטי אייג`ינג עם אפקט מתיחה.

סרום – מעבדות היקארי

דבר היצרן: "FOUNTAIN SERUM  – תרכיז סרום להתחדשות העור, לחיזוק והגנה של העור, להגברת הלחות והזוהר ולהפחתה ומניעה של קמטים.
הפורמולה כוללת מגוון רחב של מרכיבים הפועלים בסינרגיה ובראשם NAD Nobel™ – רכיב מוגן בפטנט של החברה, שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומכונה בספרות המדעית "מולקולת הזהב", המדמה את תהליכי ההצערה המתרחשים במצב של הפחתת קלוריות לאורך זמן.
המוצר מכיל גם תמצית של "אצות שלג" שנבחרו בשל יכולתן לשרוד בתנאי אקלים קשים, לפתח אסטרטגיות על מנת להערים על הסביבה, להגן על DNA ולפרוח במזג אוויר קיצוני.
בנוסף, מכיל הסרום קומפלקס Royalepigen P5 המשפר את התחדשות הרקמות, מסייע בסילוק רעלים וחלבונים פגומים ולא מתפקדים, ובכך פועל לשיפור את מרקם העור לקבלת גוון עור אחיד.

התכשיר מכיל גם תמצית LAKESIS המעוררת את גן הנעורים "קלותו" (KLOTHO). גן זה נקרא על שם אלה יוונית אשר טוותה במיתולוגיה את חוט החיים, והוא אחראי על אריכות החיים של התא, מחזק את מנגנוני ההגנה של התא ופועל לניקוי רעלים והפחתת פיגמנטציה".

מחיר: 499 ₪ ל-30 מ"ל, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג.
דבר הנסיינית: "אחרי שדאגתי לאכול טוב, לישון טוב ולשים מקדם הגנה, הגיע הזמן להוציא את התותחים הכבדים. קבלו את הסרום שך היקארי עם הרכיבים הפעילים נגד הרדיקלים החופשיים, שהם מה שמזרז אצלנו את תהליכי ההזדקנות.
הסרום הזה קליל ונספג ברגע, הוא מפמפם את העור בלחות, ומשאיר אותו רענן, בהיר ומתוח קלות.
שתוצאות ההתמרחות נראות מייד – העור בוהק מחיוניות, כאילו קמתן ביקיצה טבעית. הנקבוביות מצומצמות וישנה איזו מתיחה עדינה.
: קרא את המאמר המלא כאן

https://www.spotit.co.il/html5/prolookup.taf?&_id=40869&did=11114&g=10740&sm=11690&title=%20%EE%E8%E5%F4%E7%FA%3a%20%E1%E3%E9%F7%FA%20%FA%EE%F8%E5%F7%E9%ED%20%E7%E3%F9%E9%ED%20%EC%E0%E9%F9%E4

דילוג לתוכן