קוסמטיקה ישראלית – דווקא עכשיו

קוסמטיקה ישראלית – דווקא עכשיו

המדינה שלנו היא אימפריה של קוסמטיקה משובחת, וזה הזמן לתמוך בה

כשמדובר בתכשירי טיפוח, איפור וקוסמטיקה, חשוב מאוד להיות בידיים טובות. לשים לב מהיכן מגיע התכשיר שאת מתכוונת למרוח על הפנים או על הגוף, מה יש בתוכו, עד כמה הוא בטוח לשימוש והאם הוא אוחז בתו תקן כלשהו.

בתור אישה ישראלית שחשופה למזג האוויר המאוד מסוים באזור הזה, כדאי גם לבדוק שהמוצרים האלה מותאמים לכך. לכן עכשיו, יותר מתמיד, חשוב שנבחר לאמץ  חברות מקומיות שנוצרו גם מתוך היכרות ומודעות גבוהה לצרכיה הספציפיים של הישראלית המצויה, וגם כדי לעזור לעסקים שלנו לחזור ולעמוד על הרגליים. זה הזמן להניע את הכלכלה ולגרום לה לעלות אט-אט בחזרה על הפסים. אז הנה תזכורת קטנה לכוכבים המקומיים שלנו:

מעבדות היקארי בע"מ (2013)

מותג מוצרי הקוסמטיקה נמצא בבעלות אור פוקס, ומיקום החברה בבאר שבע. מעבדות היקארי מעסיקות כ-20 עובדים והם מייצרים מוצרי אנטי-אייג'ינג מתקדמים לעור הפנים, המבוססים על טכנולוגיות ופיתוחים מדעיים מתקדמים בשיתוף האוניברסיטה העברית, כשחלקם אף מגובים בפטנטים רשומים.

מהמוצרים הנמכרים ביותר שלהם יש את מוצר הדגל של החברה: סרום FOUNTAIN, שהוא בעל פטנט ייחודי הפועל לשיקום העור (343 שקלים), את קרם האנטי-אייג'ינג, TIME TRAVEL לטיפול בקמטים ורפיון העור (322 שקלים) ואת קרם עיניים EYES OF YOUTH שמפחית כהויות ונפיחות מתחת לעיניים ועשיר במרכיבי הזנה ולחות (182 שקלים). המותג מציע 30% הנחה עד סוף החודש (בטל' 0544544468).

המוטו של מעבדות היקארי בע"מ: לא לחכות ולהסתפק ב-"כיבוי שריפות" לאחר שסימני ההזדקנות כבר מופיעים, אלא לעכב את התהליך ולמנוע מהם להופיע מלכתחילה.

מסר לקונה הישראלית:  "מאחורי רבים מהתכשירים הקוסמטיים של אומת ההייטק הישראלית יש שנים של פיתוח ומחקר. מוצרי הקוסמטיקה המקומיים לא רק שאינם נופלים מהחברות בחו"ל, אלא פעמים רבות אף מתעלים עליהן ותכשיריהן אפקטיביים יותר".

  :קרא את המאמר המלא כאן

https://www.makorrishon.co.il/ראשונות/699183/

דילוג לתוכן