יוצאים מהקור ומטפחים את העור

ימי החורף נותרו ספורים ועונת האביב החמימה קרבה. זו מביאה עימה ימי בילוי מרובים יותר בחוץ, מפגשים עם חברים וכמובן אירועים. זהו הזמן הנכון להשיל את קהות העונה הקרה החולפת ולאמץ עור רענן וזוהר.

כשם שהטבע עובר התחדשות, כך אנו יכולים להכין את העור באמצעות שגרת טיפוח מותאמת למזג האוויר, שכוללת תיקון נזקי החורף והחזרת החיוניות והזוהר. התייעצנו עם אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי – בינלאומי מעבדות היקארי וקיבלנו טיפים ורכיבים מומלצים שכדאי לאמץ לשיגרה בתקופה הקרובה.

מיסט לחותי – מי אנטי אייג'ינג מרעננים לעור רענן וזוהר במהלך היום והגנה מפני נזקי סביבה
מבית מעבדות היקארי,  178 שח,
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום מעבדות

אנטי אוקסידנטים- קרם VIT INFUSION CREAM המכיל 45 חומרים פעילים לשיקום העור
מבית מעבדות היקארי, 238 שח ל-30 מל,
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, צילום מעבדות היקארי

Night Expert Cream– קרם לילה אינטנסיבי להזנה, חידוש ותיקון המאיץ ייצור קולגן
מבית מעבדות היקארי, 318 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום היקארי

הגנה מהשמש- קדם הגנה אנטי אייג'ינג 50 SPF מבית מעבדות היקארי, 130 שח,
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום מעבדות היקארי

הגנה מפני השמש
בוא האביב והימים השמשיים המבורכים מגיעים בד בבד עם עוצמה מוגברת של קרינת UV, המחייבת משטר הגנה כדי לשמור על העור מפני הזדקנות מוקדמת ונזקי שמש, כמו כוויות ופיגמנטציה. מריחת קרם אומנם מהווה שלב אחרון בסדר פעולות הטיפוח בשגרה היומית, אך ראשון בחשיבותו.
אם בעונה הקרה היו שהסתפקו במקדמי הגנה של SPF15, הרי שבאביב יש להצטייד בתכשיר בעל פורמולה רחבת טווח עם מקדם הגנה של 30 ומעלה. מעבר לאזור הפנים יש למרוח את קרם ההגנה על כל האזורים החשופים, כגון הצוואר, המחשוף והידיים. ניתן לשלב סרומים עשירים בנוגדי חמצון או קרמי לחות המכילים ויטמין C או ניאצינמיד, שיכולים לספק הגנה נוספת מפני רדיקלים חופשיים הנוצרים מחשיפה ל-
UV, ולשמור על עור צעיר וזוהר.
אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי,
צילום: יחצ
לא לשכוח: הזנה מתחילה מבפנים
בנוסף למשטר טיפוח נכון, תמיכה בבריאות העור מבפנים חיונית להשגת גוון זוהר. בימים המתחממים חשוב לשתות כמות מספקת של מים מדי יום, תוך שאיפה לשמונה כוסות ביום לפחות. כמו כן, לשלב מגוון רחב של פירות, ירקות ומזונות עשירים באומגה 3 בתזונה כדי לספק לגוף רכיבים תזונתיים חיוניים המקדמים וחשובים לא פחות לגמישות וזוהר העור. נוסף על כך, יש לשמור על כמות שעות שינה מספקת, שכן גם היא חיונית לתיקון והתחדשות התא.

את הטיפים במאמר כתבה אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה מעבדות היקארי
www.hikari.co.il

 

דילוג לתוכן