.טיפים ומוצרים חדשים, לשגרת טיפוח אביבית מושלמת

בבריאות העור, עונת האביב מביאה איתה התחדשות מרהיבה בטבע וזהו זמן מצוין גם עבורנו לאמץ שגרת טיפוח שתתאים לעונה ותעניק לעורנו מראה זוהר ובריא.

אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי-בינלאומי "מעבדות היקארי", שיתפה איתנו טיפים ורכיבים מומלצים שכדאי לאמץ בשגרת הטיפוח שלכם בתקופת האביב, הזמן המושלם להיפטר מעייפות החורף ולחשוף עור רענן וזוהר.

אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי-בינלאומי "מעבדות היקארי"

טיפ: רענון תוך כדי תנועה

החזקת מיסט לחות בהישג יד היא דרך מצוינת לחדש את רמות הלחות ולהמריץ את העור בקלות לאורך שעות היום מבלי להרוס את האיפור. בחרו בתכשירים המועשרים בתמציות בוטניות או בחומרי לחות כמו גליצרין או אלוורה, שיכולים להחיות באופן מיידי עור עייף ומיובש ולהקנות גימור זוהר. זריקת הלחות המהירה יכולה בנוסף לעזור לקבע את האיפור, להילחם בהשפעות הייבוש של מיזוג אוויר ולהבטיח שעור הפנים יישאר רענן.

ליחוח, הזנה וחידוש

עם עליית הטמפרטורות והשינויים ברמות הלחות, שמירה על רמות לחות אופטימליות הופכת חיונית ביותר לשמירה על עור פנים בריא. מעבר לתכשירי לחות קלים יותר על בסיס מים יעזור למנוע תחושת שמנוניות עודפת תוך מתן לחות חיונית לעור יבש. מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים פורמולות עשירות בחומצה היאלורונית, מרכיב עוצמתי בעל תפקיד חשוב באגירת ושמירה על לחות בתאים, שיתרום לעור קורן וגמיש.

דילוג לתוכן