הכירו את השחקנים החדשים בעולמות היופי – ויטמין C טהור ו-NAD

עולם מוצרי האנטי אייג'ינג עובר שינוי נוסף עם שחקנים חדשים שהם מבחינה מהפכה בתחום. ויטמין C טהור בריכוז של 12% שזה המון, וה- NAD.

מעבדות "היקארי" HIKARI כחול לבן

הרפואה האסתטית מתמודדת שנים עם אחת הבעיות הידועות בתחום, והיא איך להחדיר את החומרים שאמורים  לייצר מחדש את הקולגן, לחדש את תאי העור ולשפר את המרקם, פנימה אל השכבות הפנימיות של העור.

חברת הקוסמטיקה הישראלית "היקארי" HIKARI עוסקת מזה 15 שנה במחקר ופיתוח של מוצרי אסתטיקה רפואית בשיתוף פעולה בין מדעני החברה וצוות מדענים מהאוניברסיטה העברית, פעילות שהניבה פטנט ייחודי של מוצרים עם מרכיב ה-NAD המהווה פריצת דרך בטיפולי אנטי-אייג‘ינג והאטת ההזדקנות. חברת היקארי הייתה הראשונה בארץ בפיתוח טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, טיפולים שמגיעים לשכבות העמוקות של העור. מוצרים רבים פרי פיתוח של מעבדות החברה זכו בפרסים בינלאומיים. ייצור המוצרים הוא מקומי ישראלי במפעל בבאר שבע, בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, והמוצרים הינם ממקור צמחי.

מנהלי החברה, אור פוקס וד"ר אסף זעירא, שניהם בעלי ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, ד"ר זעירא מוכר בתחום מחקר ופיתוח בענף ההייטק, ממציא של פטנטים, ובוגר הטכניון ומכון וייצמן למדע (תואר שלישי במסלול ישיר), ביחד הסתובבו בכנסים רפואיים בינלאומיים וגילו את ה-NAD. הוכח מחקרית כי מולקולות הבוסטר של NAD בעלות תכונות בריאותיות ויכולות להארכת חיים במינים שונים של בעלי חיים. במעבדות היקארי HIKARI הצליחו להסב מולקולות אלו לתחום הקוסמטיקה, לשיפור תפקודי העור ויכולת להצעיר אותו. NAD יוצרת אתחול פעולה לתאים בשכבות הפנימיות של העור. בעזרת חומר פעיל שחודר פנימה דרך זקיק השערה. מרכיב הNAD נמצא במוצרי החברה.

לחברה מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול במושב בני עטרות . שזכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

מסכות מסג' יבשות

 סדרת MASSAGE MASK, מכילה 5 מוצרים שמגיעים עם מכשיר עיסוי מהפכני ומתקדם שנמצא בפקק הצנצנת, המשלב טכנולוגיה של רטט בתדר אולטרסוני אשר מגביר את חדירות העור למרכיבים הפעילים, וטכנולוגיה של אור אדום אשר מאיצה את השיקום המהיר של העור וכמו כן, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין.

הפורמולות בבקבוקון יבשות ובעלות מרקם כמו של דבש, כך שבניגוד לרוב המוצרים שאנחנו מכירים בהם אחוז המים הוא גבוה ומשמעותי, הפעם קיבלנו מוצר מרוכז, בו החומר פעיל יותר, מניב תוצאות גבוהות, ונשמר לאורך זמן ארוך.כל שצריך לעשות הוא לשים כמו קטנה של החומר על המכשיר, להוסיף מים לחומר ישירות או למרוח את החומר על עור לח ולהביאו למגע עם העור. מיד תראו שהחומר הופך לקצף לבן ופעולת הרטט הנעימה מורגשת. אפשר לעשות מסג בכל חלקי הגוף, אפילו בכפות הידיים. אם שמתם את החומר בלילה, ניתן לישון איתו כמו מעין מסכה, אחרת יש לשטוף אחרי 10 דקות.

בסדרה 5 מסכות:

מסכה ENERGIZING MASK המבוססת על תערובת של מרכיבי ריפוי טבעיים ואורגניים המצויים ביערות הגשם בדרום אסיה, והכוללת שמן ג׳ינסנג המסייע בשמירה על גמישות העור. וויטמינים B5, B2, B1, ו- B12, שמן ג’ינג’ר – המקדם ריפוי והתחדשות, מגן על העור, ומועשר בכ-40 נוגדי חמצון. מסכה עם השפעה על גוף ונפש, נוגדי דכאון ומקדמי רגיעה כללית.

מסכת ANTI STRESS המועשרת בתמצית אצות שלג, מפסגות הקרח השוויצריות, עם מולקולות להפגת מתח, והשבת הזוהר לעור.

המסכה הוורודה SILKY ROSE מגבירה לחות ומפחיתה קמטוטים. מכילה שמן ורדים ממרוקו בעל ותכונות נוגדות דיכאון, לטיפול במצבי מתח וחרדה. מועשר בוויטמינים A,C,D ו-E, שמן ארגן העשיר בחומצות אומגה, ותמצית רימונים לקידום ייצור קולגן, ניקוי רעלים מהעור, ועוזר להגן מפני רדיקלים חופשיים מזיקים.

מסכת  CHOCOLATE POWER לחזוק ועיצוב מרקם העור, המותירה את העור רווי בלחות. משחרר מתח ומפיץ  נינוחות ורכות הניכרים בתווי הפנים.

GLOW GOLD MASK מסיכת קוויאר שמקורה מסיביר המהווה מקור לחות טבעי, מסייעת בתיקון נזקי העור, ומעשירה אותו ב-19 חומצות אמינו, ויטמינים A,D,B, אומגה 3+6.

כאמור כל מסכות הפנים שבסדרה מכילות בנוסף גם את מרכיב האנטי-אייג’ינג NAD NOBEL.

מחיר מסכת הפנים שבסדרה 398 ₪ 

ממליצה לכם גם על ה-U-SECRET OIL פעם ראשונה שאני נהנית לשים שמן על הגוף, לא רק שהוא נספג סופר מהר, הוא משאיר ריח עדין ונעים. וכן MIST OF YOUTH תרסיס מרענן שנותן בוסט למראה, שפריץ אחד לפני שאתם יוצאים מהבית ורואים את ההבדל.

https://www.onlife.co.il/news/society/570634 : קרא את המאמר המלא כאן

דילוג לתוכן